کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی! قرار نیست همه‌چیز به «خاطره» تبدیل شود تجلیل از بانوان موفق جامعه کارگری رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم برابری جنسیتی همیشه به نفع بانوان نیست ویدئو | کودکان، قربانی بلاگر‌های آرایشی رکوردشکنی جوانمردی در جام‌جهانی پاراتیراندازی | تیم ایران طلا گرفت ویدئو | استقبال ویژه خانوادگی از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک تمامی خدمات کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی رایگان است | مراجعه بیش از ۶ هزار مراجع خانم به مرکز مشاوره باب الهادی در ۱۴۰۲ زنان بخوانند| مقابله با عوارض جنسی داروهای ضد افسردگی محمود پاک نیت: زنان جوان ایرانی همه فرزند دوست هستند
سرخط خبرها
آغاز رویداد رسانه‌ای هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی در مشهد+ فیلم

آغاز رویداد رسانه‌ای هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی در مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۳۵۸
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
نخستین رویداد رسانه‌ای و هنری هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی در حوزه انتخابات در مشهد آغاز شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) در خصوص رویداد هنری و رسانه‌ای هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی که امروز در کارخانه خلاقیت و نوآوری مشهد برگزار شد به خبرنگار ما گفت: این رویداد بستری برای استفاده از توان تخصصی تیم‌های تولید محتوای مشهد که به صورت آزاد کار می‌کنند است تا تولیداتی را در حوزه افزایش مشارکت انتخابات داشته باشند و در فضای مجازی و اکران های شهری و ظرفیت‌های موجود انتشار یابد. 

عبداله امینی فر اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی رویداد که به آن اشاره شده است سهم مادران و همسران در افزایش نقش آفرینی اعضای خانواده در مشارکت انتخابات است. 

امینی‌فر تشریح کرد: جلسه توجیهی این رویداد امروز با حضور ۲۰ تیم شرکت کننده و حدود ۷۰ تولیدکننده برگزار شده است و افراد شرکت کننده تا ۳ و ۴  اسفندماه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری فرصت خواهند داشت ایده خود را طراحی کنند و در این دو روز با حضور منتورها خروجی رسانه‌ای خود را ارائه دهند. سپس آثار منتخب تا روز انتخابات در بسترهای انتشار قرار گیرد. 

وی به قالب‌های مطرح شده در رویداد رسانه‌ای و هنری هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی اشاره کرد و افزود: آثار تولیدشده باید شامل پادکست، پوستر(اکران شهری)، کلیپ ویدئو، موشن گرافیک و انیمیشن باشد. با شناختی که از تیم های شرکت کننده وجود دارد انتظار می رود ۳۰ تا ۴۰ محصول خوب به نتیجه برسد و بتوان آنها را منتشر کرد.

مدیرمسئول موسسه شهرآرا در حاشیه این رویداد در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: رویداد رسانه‌ای هم آفرینی دعوت جهت تولید محتوا برای مخاطب مادران و بانوان طراحی شده است. 

میثم موسوی مهر بیان کرد: هدف این است با فرصت‌هایی که در تولید محتوا وجود دارد برای مخاطبان خاص این رویداد انگیزه مشارکت ایجاد شود تا بتوان مشارکت، تشویق و نقش آفرینی بانوان و مادران را پررنگ کرد و آنها نیز تلاش خود را در انتخابات برای همراهی دیگران بکار گیرند.

موسوی مهر افزود: معتقدیم قشری که به عنوان مخاطب انتخاب شده است و نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند برای انگیره دادن به ۵۰ درصد دیگر اقشار جامعه توانمند و موثر هستند؛ بنابراین تمرکزی در حوزه این مخاطبان داشتیم تا مشارکت بیشتر مردم در انتخابات که یک فعالیت سیاسی است را داشته باشیم.

وی با اشاره به همراهی گسترده موسسه شهرآرا در کنار این رویداد تصریح کرد: شهرآرا در کنار سایر مراکز تولید محتوا با رویکرد رسانه‌ای با این رویداد همکاری دارد و به عنوان متولی رسانه‌ای شهرداری پای کار آمده است تا تولیدکنندگان محتوا که متخصص این حوزه هستند از ظرفیت‌های تبلیغی شهرداری استفاده کند.‌ دلیل ورود شهرآرا به این عرصه ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای توزیع محتوا است.

گفتنی است گردهمایی افراد شرکت کننده در رویداد رسانه‌ای و هنری هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات پنجشنبه سوم اسفندماه سال جاری در کارخانه خلاقیت و نوآوری مشهد برگزار خواهد شد و روز جمعه چهارم اسفندماه با حضور ۲۰ تیم شرکت کننده در حوزه تولید محتوا اختتامیه آن برگزار اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.